tro de eller eeeeeeej

japp, felicia har sakt att hon kan hjälpa mig med headern, igen
men vi kan ju hoppas på att hon gör de den här gången också :p
imorrn äre moppeprov i stan (yay) not.
jag är rädd och nervös för jag MÅSTE klara provet och borde egentligen plugga.
Jag skulle åkt upp till stallet igår och idag men NEJ inte de för jag måste läsa moppeskit, usch fy blä
jag borde också köpa en almanacka(?) har inga pengar så får fråga mamsen

de regnar och är tråkigt , de gillar vi inte
och jag har inga roliga bilder, ännu värre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0