tankarna flödar

som sagt, jag har tänkt rätt mycket skumt med tanke på att de är lov men så blir de när alla är borta.
kommit fram till några saker..

1. jag är besatt av the twilight saga
2. jag saknar min bästa vän Sofia Jung och jag älskar henne sjukt mycket
3. Jessica Palm är seriöst störd i huvudet :p
4. jag vill verkligen ha ett par lila converse och en lila jetset klocka
5. jag tror jag är kär, vilket är spännande och sjukt jobbigt
6. jag älskar min ponny, över allt annat och en del av mig kommer dö när jag måste släppa honom. vilket innebär att jag inte är ansvarig för hur jag reagerar.




Kommentarer
Postat av: Jessica

tack då :p

2010-07-27 @ 18:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0