bra tag sen

haha ja, som rbriken säger. Det var ett bra tag sen ja bloggade sist :p
Sorry om ni ville läsa men ja har haft fullt upp,
Men nu bloggar jag iallafall, ska försöka skriva dagligen nu när jag har SOMMARLOOOOOV!!!

Idag äre midsommar sov hos jessica natten som va (: och dan innan sov ja i stallet så de e naaaajs.
Nått som e ännu mer najse att ja har FETA CASHFLOOOOW :D

Fick 800:- igår ( jobbat på ridläger i stallet )
Har 2 100:- på kortet ( ridlekis pengar )
Hade 214:- igår
Ska få 200:- ( månadspeng )
Ska få 1 000:- nästa vecka ( jobba på ridläger i stallet )

Jag gjorde av med 1 000:- igår på hästsaker (y)
Ska spendera dom andra pengarna på mig själv ;)
Men nu ska jag va social med min familj


Granby Cup, kom 2:a



Klubbhoppning LC , vann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0