Det bästa med bloggen..

Jag satt och tänkte och först sa jag till mig själv att det bästa med bloggen är kommentarer, men det var ju helt klart fel.
Det är toppen att få respons på det man skriver men det bärsta är bra/snälla kommentarer blir ju inte precis glad när någon påpekar att jag är för lång osv. Skulle nog ingen bli? :p
Har växt lite i mig själv den här sommaren och strävar starkt efter att vara en sånn person som man tänker är snäll, omtänksam och rolig. Inget negativt! Sen har jag ju självklart dom egenskaperna också men det har ju alla.
Har tänkt lite och har bestämt mig för att inte döma någon, lägga mig i någon annans saker till exempel utrustning osv. Jag kan ha en åsikt jag behöver dock inte yttra den, då folk kan bli sårade.
Vet att jag har gjort det och är väldigt ångerfull.

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; Bestämm du ;)

2011-08-24 @ 14:31:13
URL: http://linneaphilipson.devote.se
Postat av: sara f

tänk om fler kunde tänka som du! du är grym tjejen, glöm aldrig det! <3

2011-08-24 @ 15:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0