Resultat

Igår var jag ju på tävling på Roo gård och hoppade LC, LB i regnet..
I LC:n var det jag som slutade rida på första omhoppningshindret och vi kom riktigt snävt och nära hinderstödet, han tvekade och visste inte om han skulle hoppa eller springa förbi så han sprang förbi eftersom att jag inte gjorde någonting. Jag skulle ha smackat eller lagt till skänkeln menmen, vi är ju båda lite ringrostiga efter sommarlovet.
Jag var så otroligt besviken och sur på mig själv efter LC:n så att adrenalinet pumpade, och duktiga Joey gjorde allt jag bad om och det ledde till en andra plats :)
Jag vann en rosett, plaket och ett Schabrak från Mountain Horse och Tidningen RIDA
Eftersom att jag har en ny dator, så vet jag inte hur jag ska ladda upp bilderna men aa haha nån gång kommer det upp :))
Ni får nöja er med världens finaste ponny!

Kommentarer
Postat av: NellieB

Grattis till placeringen!!! =D



sv. tack för din kommentar. Glad att du ändrade uppfattning.



kram

2011-08-21 @ 21:18:41
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: Elizabeth

Hahaha vilken rolig bild!!! sötnosen =)

2011-08-25 @ 09:47:06
URL: http://dressageforlife.se
Postat av: Louise-hästblogg

Va roligt! Grattis till placeringen!! Vilken jättesöt ponny du har!

2011-08-25 @ 14:12:13
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0