Basket DM

Hahaha spelade Basket DM idag .. hahha vi vann inte en enda match hahahaha, första matchen va jag helt off, fattade inte så mycket, sen andra matchen så måddejag verkligen piss! jag hade huvudvärk, ena stunden va ja varm andra hade jag gåshud, skit läskigt, och halsen kändes som att den skulle börja hosta blod, de va inte kul.
Sen vilade jag o käkade, o sista matchen va ja mycket piggare och jag är fan sjukt nöjd över mitt spel, tummen upp för mig.

Amanda drog hem för 1 halvtimme sen, helt sjukt vi ha rju inte umgåtts på typ 2 år? sen idag så va vi tsm efter skolan, de va mysigt :)
Måste ta upp kontakten, saknar henne!

Blev inget stallet idag, slutade senare än vanligt eftersom basketen, och mår verkligen inte bra, måste soooova!
Och kolla tempen, usch vill inte va sjuk på lovet!

känner mig taskig mot lilleman! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0