Bildplanering ..

Mindre roooligt! Sitter och försöker skriva ner skiten men har inte ens kommit halvvägs,
Imorrn börjar ridlektionerna igen, och alltså ridlekis. Ska bli kul att få träffa dom små sötnosarna :) Har faktiskt saknat dom lite!
Jag och Sofia har slutat med ridlekiset på söndagar klockan 10.00 och håller oss nu bara till onsdagar klockan 17.00
Därefter stressar man ner till sin egen ridlektion ;)
Måste fundera lite till på gymnasievalet och plugga vidare, och herregud jag brukar inte ha stökigt på mitt rum men jag har verkligen inte orkat städa! så det måste också göras innan middag och cougar town.
Undra vad jag ska ha på mig imorrn.. några förslag? :) gärna förslag på frisyrer också!

Btw, lite så här i kanten så måste jag berätta att jag har skit ont i tandköttet över en tand. Jätte obehagligt att borsta tänderna där och de har börjat göra ondare så får nog ta att besöka farbror Peter .. för er som inte vet är det min tandläkare ;)


Ni får lite bilder på några utav mina ridlekisbarn :)
Tindra och Dux hösten 2010

Ebba och Kevin hösten 2010

Emilia och Storm hösten 2010

Kommentarer
Postat av: MARINAAAAAAAA

Ha en toffs med en fläta i luggen! Du passar skitbra i det!

2011-02-01 @ 17:36:15
URL: http://marinamicic.blogg.se/
Postat av: EmbLeM

Nu är månadens ekipage för februari korad!!

Kika in och se om det blev du vettja :D

http://emblems.blogg.se/hast/2011/february/lottning-av-manadens-ekipage-februari.html

2011-02-01 @ 19:03:20
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0