Duktig flicka?, jajamen

Idag har jag hunnit med massor! , stryker de ja gjort idag

•Rida
•Rykta riktigt noga(!)
•Rycka manen
•Klippa bakom öronen och i
•Klippa svansen trimma hovskägget, även klippa under ganachen och "hakan"

•Smörja sadel,träns och ridstövlar
•Byta schabrak

•Städa skåpet!
•Skriva upp mig på saker,
- gjort höpåsar och vattenkoppen, sopat
--------------------------------------
•Städa mitt rum
•Plocka in tvätten i garderoben (fortfarande .. )
•Ta en riktigt lång dusch
•Titta på tv i evigheter
•Sova tills jag inte orkar sova längre, ( lär ju inte hända men ändå )


Riktigt stolt! har myst mycket med lilleman idag också ;)

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Oj vilken skötsam dag, bra jobbat! :)

Sv: Det är bara bra med mig idag, lite tung i huvudet och gårdagens ridning känns i kroppen, men jag är så otroligt glad och bara njuter av att äntligen få vara hemma igen :)

2011-02-28 @ 11:58:22
URL: http://emblems.blogg.se/hast
Postat av: EmbLeM

Sv: Medryttarsökandet går rätt bra. Två stycken har provridit honom i helgen. Jag har tackat nej till en av dem men den andra kommer igen på onsdag och ska testa att rida honom ute i skogen och se hur hon klarar det. Det är där han är som mest busig och påhittig :P

2011-02-28 @ 11:59:53
URL: http://emblems.blogg.se/hast
Postat av: EmbLeM

Sv: Ja jag hoppas också att hon klarar av hans små knep :P

Hehe ja tuffa ridlektioner kan kännas i kroppen ett tag ;) själv hoppade jag en massa igår :)

2011-02-28 @ 19:38:02
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0