Everybody

Ja, ska väl göra som alla andra 95:or med bloggar och fb i landet. Gissa?
Prata om Nationella provet i svenska som vi hade idag, inte för svårt, vet att jag iallafall 2 fel men det går nog bra får vi hoppas :) Eftersom att jag tycker det är drygt att prata om provresultat hela tiden sååå skiter vi i de nu,

Har jag haft en bra dag? helt okej lite huvudvärk nu på slutet men de va bara för att ja inte orkade ta av mig jackan och blev varm. Smart tjej man e ;)
Nu ska jag ägna min tid till att plugga.. måste lära mig mer om kalla kriget har prov på måndag uuuuh
lära mig lite engelska och spanska glosor/verb
KUL TISDAG (Y) :(

Juste först ska jag planera lite i min kalender det är lite kul :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0