Hiss / Diss



Jag tycker överhuvudtaget att Hööks nya schabrak kollektion är otroligt ful!
Men hittade två schabrak som fick mig att nästan börja grina. Stackars hästar som behöver bära det här på ryggen! Skulle personligen aldrig ha hjärta att be min häst bära det där. Okej på typ shettisar eller i vissa fall b-ponnyer men inte högre. Jag tycker det ska vara snyggt och stilrent. Något som verkar vara inne i år är rutigt kantband, vilket jag tycker är OERHÖRT FULT! helt otroligt va fult det är,

En stor DISS till Hööks nya schabrakkollektion hittadet 2-3 schabrak jag kan tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0