Knasig dröm

Vet ni vad jag drömde för nån dag sen?

Jag och Sofia(min bästavän) gick förbi galoppfältet, så vare en snubbe som hoppade framför roslagsbanan,
Sofia: Vi måste kolla om han är okej! ' springer fram '
Jag: neeej vi går! ' men går efter '
Sofia: Han leveeeer! ring ambulans
Båda: försöker ringa ambulans

Sen skulle jag "möta" ambulansen fast då va typ galoppfältet blandat me tunnelbanan de va sjukt skumt och de kom en ambulans med massa i, och dom skulle iväg o kunde inte hjälpa, helt random

Ofta jag ba ville gå? hhah hemskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0