Only you

Godmorgon eller nått :D
Ska dra till stallet om .. 3 minuter?
hahah ska förbi centrum först o få med mig något och småäta på, är jättesugen på choklad!

Sen ska jag vidare till joey, rida och fixa lite får se om jag hinner göra rent skåpet idag, det skulle ju vara ett plus!
Skulle behöva städa mitt rum här hemma också hahah :D

Nej nu måste jag springa .. ovanligt va? ;)

ska försöka fota lite idag, och kanske filma när jag rider jag får se :)
tycker de ser så härligt ut när man har filmat när man typ galopperat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0