Torsdag,

Idag har jag varit sjukt slö, jag har lagt mig ner o typ "sovit" lite överallt, super mysigt med luvan på ;))
Fast de finns ju nackdelar emd luvan .. håret blir vääädligt elektrickt hahah :(

Matteprovet gjort, eller a-delen hoppas det gick bra, blev ingen dansredovisning för Niclas och Andreas va borta. Hade faktiskt varit skönt att få den gjord! Ävenf ast man kanske inte är den bästa dansaren haha :p

Kom precis hem ifrån centrum, hjälpte Dennis att köpa byxor :p
Det blev ett par beiga chinos från U-turn (y)
Sen vi gick vi typ runt i olika affärer o snackade, mysigt bortsett ifrån att man har lite ont i fötterna haha,

Jag kommer hem och ser ett chokladpapper, så går ja dit o så ere tomt?`Skäms på mamma!
Blev så chokladsugen att jag gjorde kladdkakssmet :D
Nu ska jag försöka repetera matte .. eller juste jag va smart o glömde boken i skolan! -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0