Torsdag

Haft nationellt prov, i svenska igen fast idag hade vi skriv delen. Det gick helt okej tror jag :)
Jag har "pluggat" med Felicia, hhaha det slutade med att vi satt och åt :D hm, vad har jag gjort mer..
ätit på donken med mamma o hennes kompis Anna, dansat i skolan HHAHAHAH :(

Nu sitter jag iaf och målar naglarna, samtidigt som jag e vd datan och springer mellan vardagsrummet för att måla och titta på tv med min kära mor ;p
Iaf naglarna blir lila ( surprise? ;) ) och ska nog göra lite röda hjärtan på dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0