And the water is streaming down my face

Är redan hemma och de är sweeeet, jag är lite trött och varm. Börjar få ont i huvudet..
Idag har vi bowlat och det gick sådär hahah, sen hade vi brännbolls match emot lärarna. Det är årligt 9-orna mot lärarna och inga nior har förlorat tror jag, så vi ville verkligen vinna och det gjorde vi! Så det va kul, fast tror att lärarna fuskade faktiskt hahah

Ska dra till stallet sen, venne om ja ska åka tåg-buss-gå eller moppe.
Får se, mår inte så skit bra just nu men vill till bebisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0