Bloggtorka

Ja, ni ser ju rubriken, vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Ikväll ska jag sova hos Sofia få se vad vi hittar på för skoj men imorrn ska jag rida Joey och så ska jag och Sofia hålla i ett ridkalas i typ två-två ½ timmar eller nått sånt kommer inte riktigt ihåg

Just nu sitter jag framför tv:n och tittar på MTV Movie Awards reprisen hahah, såg typ halva första repsien sen däckade jag.
Igår va de skit myggigt när vi red, jag red med Aleksandra/Flippe, vi gick in i skogen och typ vände för att det va het sjukt med mygg!
Både jag och Joey är sönderbitna, sen gick vi iallfall ut på gräsrakan men vi gick inte ens förbi hagarna innan vi vände, myggorna hade följt efter oss. Nu ska jag iallafall typ fräscha upp mig lite= byta om och "packa" sen kanske man skulle vara smart och kolla bussar och skit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0