Dagens ridpass

Joey var mjuk men det var lite blandat, för han var pigg emot hindrena och man kände hur han försökte suga tag i dom, men han orkade inte riktigt det var inte samma energi som vanligt.
Vi hoppade alltså titthinder, de gick bra han slank förbi en smal murbit för vi red på en linje som vi inte brukar, jag hittade inte mitten på hindret och red alltså inte ordentligt menmen det kan inte alltid gå 100% awesome.

Sen fick han dricka ett glas sockerdricka och de slukade han snaaaaaabbbt hahah sötis :)
Ska upp och rida imorrn och soooooova!
Nu tittar jag på BigBrother, sen ska jag duscha och antagligen sova vi får se

Jag måste verkligen ut och fota, har värsta bild bristen!
Hoppas ni förlåter mig för alla arkivbilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0