Make u wanna move

Idag gick ridkalaset jättebra, de va varmt men de funkade :)
Sen red jag ut med Sofia och grålle Joey va lite små muppig som hoppade åt sidan för ingenting.. lite små störande

Igår tjockade jag och Sofia järnet!
Glass, godis och tacos hihih vi tittade på 2 filmer först Water for elephants, den va sjukt bra och handlade inte alls om vad jag trodde. Sen efter middan så tittade vi på Black Swan, SHIT säger jag bara! Jag trodde de va nån drama film först, sen så berättade Sofia att de va en Thriller eller va de va. Den va skit läskig och värsta mindfuck! Sofia slåg iväg datorn på mitt ben så de brände för den va skit varm, och på nått vänster så lyckades hon pausa när de va som läskigast hahah, så fick ja se skärmen bajs läskigt.

Jag trodde jag skulle drömma en mardröm om filmen men jag drömde en mardröm om att min familj var i Thailand och de kom en tsunami..

Imorrn äre skola. Vi ska typ städa och titta på teater tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

åh, whater for elephants är så jäkla bra :D

2011-06-13 @ 07:34:38
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0