Dålig uppdatering!

Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har faktiskt en ursäkt!
Igår va jag med mina fina tjejer och firade att jag har fyllt år, vi hade jättemysigt :)

Idag när jag va ute o red så fick ja så hääääääääääääääääär mycket vårkänslor, isen e i full färd med att smälta och sand och gräs visar sig! :DD

Först fixade jag med Joey och hans saker(smörjde,fixa vatten osv.) sen fixade jag min utrustning och tog in Grålle en snabbis och borstade lite eftersom att Sofia inte kunde komma upp idag. Monsterhäst är vad han e, bits och trycker in en i väggen .. -.-' slängde ut honom i hagen igen efter en kvart hahah :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0