MammaMys

Idag har jag spenderat hela dagen åt min kära mor :)
Vi har haft jättemysigt, vi åkte upp till stallet vid typ 13.00 och så tog vi hand om Joey oh red ut en sväng i skogen och det tyckte han va kul .. han blev jättepigg haha :p Innan vi hade gått ut hade han käkat lunch i hagen och stog och hängde på stallgången hihi :)
Vi skuttade lite pinnar som låg på vägen och de blev väldigt roligt utav någon anledning ;p ibland förstår jag mig inte på honom ..

Sen kom vi tillbaka och fixade iordning och åkte till Arninge, där vi pantade burkar och handlade, vi var riktigt hungriga! Så vi köpte med oss semlor hem och åt med jordgubbar :)
Riktigt mysigt, och nu så ska jag träna spanska verb, " verb med diftong" personligen tycker jag att det låter som rena kinesiskan, fast det va inte så himla svårt :) tur de! Hoppas vi inte har några glosor som jag har missat, risken finns

Sen brde jag verkligen dammsuga mitt rum( måste göra de den här gången också!) och byta sängkläder. Sen måste jag duscha, äta tacos :$$$$ och plocka in tvätten,

Och det jag ser fram emot i kväll är ju självklart att svara på era frågor ;)
Svarar på alla seriösa :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0