Svar till Anonym

Anonym om All about yesterday:
lite frågor, hihi!
(1)-tycker du att du är förlång för din sköthäst?
(2)-brukar du säga att din sköthäst är din?
(3)-vem är duktigast på att hoppa i ditt stall?
(4)-vilken är den finaste hästen i ditt stall, ponny och storhäst?
(5)-tycker du att du är duktig på att rida?
(6)-tycker du att du kan mycket inom ridsporten?
(7)-vem är den duktigaste i ditt stall av ridskole tjejerna?

Bra blogg!

Sv;

Kul med frågor! :D
(1)- Ja jag tycker väl att jag är lite för lång för Joey, men jag väger inte för mycket så han tar inte skada och jag ska inte växa mer så jag kommer ha honom tills jag är 18 minst :)

(2)- Hahah aa det brukar jag, han är nästan som min med tanke på alla fördelar och möjligheter jag får :)

(3)- hm, jag vet inte om du menar häst eller människa så jag svarar på båda.
Häst- är det nog Joey faktiskt! Människa- jag vet inte riktigt, det handlar ju om hela ekipaget också men jag skulle nog säga Aleksandra eller mig själv ;$

(4)- Av dom stora hästarna är nog Come Near Me " Brosan" finast och ponny hm, jag tycker ju självklart att Joey är bäst på alla sätt och vis men om jag ska ta någon annan så tror jag jag tycker Munsboro Ballybeg är finast :)

(5)- Haha, jag tycker att jag är okej på att rida, men sen finns det myyyyycket mer att lära och jag tycker inte att jag är bäst i allt precis. Jag är nog bäst på hoppning, dressyr är inte min starka sida, det kan gå bra med Joey men det är bara för att jag vet hur han fungerar.

(6)- Jag vet inte riktigt vad du menar med "inom ridsporten" Men jag är väl rätt bra på att hantera hästar och jag tittar på världscupen så jag känner ju till rätt många internationella ryttare och deras hästar, men långt ifrån alla :)

(7)- Hm, Lina Källbäck :) Hon är riktigt duktig faktiskt, önskar att jag kunde lika mycket som henne.
Hon rider bra, tar hand om hästarna bra och är inte självgod :)



Från vänster:Munsboro Ballybeg/Hans skötare Sara Furbäck
Come Near Me"Brosan"/ Lina Källbäck

Munsboro Ballybeg/ Sara Furbäck

Munsboro Martin Joe/ Lina Källbäck

Tokay´s Phillip/ Sin ägare Aleksandra Ekelund


Munsboro Joey/ Jag :)

Kommentarer
Postat av: sara

är inte lovisa duktigast, tror inte du att hon kan mer än aleksandra??? :) haha

2011-05-15 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0