Borta är bra men hemma är bäst!

Så nu är jag hemma, det va mysigt hemma hos Jessica, vi tittade på Dear John. Eller Jessica tittade ja försökte sova hhahah, och innan så va vi ute och gick med hennes vovvar.
Nu har jag skrivit en packlista inför imorrn som ska packas i stallet när jag kommer upp. Måste bara ringa pappsen och se hur han ligger till i planeringen.
Brosan drog till USA imorrse så nu kommer man inte se honom på en vecka, knasigt.
Från en sak till en annan så är jag hungrig och borde käka nått innan jag drar, och höra av mig till EmmisPemmis.
Har med mig kameran upp! Så ni kan vänta er nya bilder snart, hoppas dom är bra också ;)

Kommentarer
Postat av: ISa

Bästa filmen ever!

2011-11-19 @ 20:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0