gästblogg

Hej Felicia här jag får be om ursäkt ifall det ser lite konstigt ut på ciccis blogg just nu. Hon och jag håller på att fixa till designen litegrann och få lite utav ett vintertema. Vet att bloggen är nästan helt svart just nu men ni får stå ut. Det blir ändring snart!
Innan jag går vill jag bara berätta att jag älskar den här tjejen otroligt mycket. Jag hoppas verkligen att hon och jag kommer ta upp våran kontakt igen. Jag och cicci gick ju i samma klass innan vi började i gymnsiet och i våran förra skola hade vi det så otroligt bra. Sen när vi börjar på gymnasium på två helt olika ställen är det ju klart att vi inte kan ses lika mycket längre och sen sommarlovet och skolan började har vi inte sets mycket alls, förutom typ 1 dag i veckan i stallet. Fast det ska de bli ändring på, jag älskar henne något otroligt mycket och jag vet att även om vi inte alltid träffar varandra så finns hon ändå där för mig. En sådan underbar vän borde alla ha tycker jag!
Nu ska jag passa på att bjuda på lite bilder på mig och cicci samtidigt ;)
älskar blicken du ger mig, det ser ut som du ska grina vilken sekund som helst ;(
älskar oss
alltid lika seriösa och fina :')
kommer du ihåg, de var innan täbydansen hihi!

De bästa

Älskar dig Cecilia Nordh-Lindsjö! <3

Kommentarer
Postat av: Nettan

Sötingar!

2011-11-29 @ 23:03:54
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0