Hoppsan sa!

Nu har tiden runnit ifrån mig igen.. Måste ta tag i det här problemet med tiden!
Försover mig och är sen usch på mig. Nu sitter jag i soffan i min ziperall och myser med en bit pizza. Yummi :)
Ska käka upp och börja klä på mig.
Måste berätta att jag hade den finaste drömmen ever inatt, va tsm med Robert Pattinson och ni kan ju tänka er själva! I drömmen tänkte jag att det säkert va en dröm och visst va det de..
E lite små depp över att ja vaknade faktiskt hahah, kan ju hoppas att det blir bättre under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0