Munsboro Joey

Idag red jag ut barbacka på min ängel, med Mimmi och Tommie. Jag hade pannlampan och det småregnade så jag såg inte ett smack, såg Joey och typ en-två meter framför mig (y), så Mimmi fick säga när det kom backar och andra härliga hinder ivägen. Kände att jag verkligen litade 100% på Joey idag, tog en näve man och tyglarna och smackade heheh. Så det gick framåt i ett rätt friskt tempo, och va svart hm inget smart drag ur säkeretsvinkel menmen jag lever och de gör Mimmi, Tommie och Joeygull också.
När pappa stog och hälsade på Joey så kom jag ner från trappan och gick igenom stallgången då tittade han bakom pappa och när jag kom in i boxen och han såg mig så knorrade han! Det var ett bra tag sen sist och jag blev helt lycklig!
Får se honom imorgon igen, snuttisen åååh vad jag älskar honom! Så glad att han är min :)

Kommentarer
Postat av: elin

Söt ponny du har!

2011-11-22 @ 22:51:39
URL: http://pearlshooter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0