Ridpasset igår

Jag orkade ju inte skriva om gårdagens ridpass så gör det nu.
Skulle ha ridit ut i på sandvägarna men som ni kanske vet är jag sjukt mörkrädd!
Så jag skrittade och travade fram en snabbis ute och red sen lite på banan med Lovisa/Sigge.
Han var otroligt stark och lite stel så jag undrar om han reds igår? Vet ju att jag inte ridit på hela helgen så jaa herregud.
Fick arbeta lite på det och gjorde skänkelvikningar och lite galopparbete, men eftersom att det blev en ridtur på kanske 30-40min så blev det ingen ordentlig igenomridning hoppas jag får honom idag och kan rida igenom lite, gärna hoppning också.
Det ultimata skulle vara igenomridning först och sen hoppning yeah, kan ju alltid ge som förslag.
Men nu äre svenska, måste uppföra mig med tanke på att läraren inte verkar hålla mig som en favorit..

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; tack så mycket :D

2011-11-30 @ 13:54:41
URL: http://dompe.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hehe, jag spammar din blogg med sidvisningar, för jag har tråkigt och har varit inne på den typ 12 ggr idag redan :P <3

2011-11-30 @ 14:13:42
URL: http://mimmitho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0