Shoppingen från Globen del 1

Nu kommer det efterlängtade inlägget om vad det egentligen var jag köpte i annexet. Jag delar upp inläggen så att det inte blir för långa.
So here you go!
Ett rött John Whitaker schabrak "Metallic" och ett strasspannband i rött och vitt( dock är det där Sofias pannband )
Turkos/marin Esperado schabrak med ett turkost strasspannband
Lila PC boots, hoppas bara att dom passar på Joey, det märker vi imorgon ;)
4 par strumpor, 3 par ridstrumpor och ett par softsocks
Skulle checkat in i Agrias monter men telefonen hade knappt täckning så fick ett skal ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0