Tjing Tjing!

Toppen kul dag idag i stallet, den årliga maskeradhoppningen hölls för andra året i rad. Jag och Joey var ju som sagt Krambjörn och Heffaklump, dock va det knappt någon som visste vad en krambjörn är och så såg inte många att Joey va heffaklumpen hehe.. med andra ord FAIL. Men jag är glad ändå för han va söt :), och sen blev jag väldigt happyface när det visade sig att vi hade vunnit hopptävlingen!
Duktiga pållen, glad att jag har honom! Dock kändes han inte så överdrivet fräsch men han gjorde vad han kunde och det räckte.
Har duschat och ligger ner mysad i sängen för att bli lite varm, ska gå ut och äta nånting då jag inte käkat mer än 2 mackor och 2 bullar på hela dagen. Aja baja!
Har inga bilder ifrån dagen då jag inte fotade och trodde inte pappa skulle stanna så han hade inte filmkameran med sig heller, fail nummer 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0