Afternoon

Nu har jag käkat middag och sitter framför Idol, måste duscha snart.
Joey var superlerig så det tog ett tag innan vi kom iväg, men först när vi red iväg var han jättepigg tills han insåg att vi skulle gå ut från gårdsplanen hehe..
Ja red åt höger iallafall och han var lite trött så det blev inte riktigt det arbetet jag hade tänkt mig men vi tränade på ökad skritt och samlad galopp. Sen skulle han stanna och titta på saker hela tiden och så vette fan va han gjorde men han sjönk under med rumpan 3 gånger och hoppade fram några steg som han brukar göra när han blir rädd fast han försökte inte ta bettet och va inte stark eller hård i munnen alls, så aa ibland undrar man ju vad han håller på med. Maud trodde att han busade med mig men vet inte jag hahah :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0