Hoppassss!

Idag hade jag ett IUP möte med min handledare klockan 9.20, sen gick jag hem och käka våfflor. Hm, nu sitter jag i skolan med Ida brevid mig, hon hälsar hahah. Vi har grafisk kommunikation så typ lära oss Adobe illustrator, rätt kul.
Slutar 15.20, sen ska ja o mamma kanske ner till Hollister, jag hoppas så sjukt mycket på att hon vill följa med och att jag kanske får med mig nått nytt hem!
Nu känner jag bara för att stå och gosa med Joey och ta en skogsridtur med tempo, barbacka åååh så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0