Såhär på morgonkvisten

Godmorgon, skulle egentligen ha gått upp för en halvtimme sen, nu ska jag åka om en halvtimme istället så det blir bara till att pyssla med datorn i typ 10min och sen käka frukost och klä på sig, annars brukar jag fixa håret o fejset lite hehe. Typ om jag har finnar i ansiktet vilket jag tyvär har. :/
Aja nu är det tävlings tagg! Har inte fattat än så e inte så jättetaggad men det kommer, taggade till mer när det ska vara på sandvögarna :D Hoppas bara att Joey samarbetar han brukar vara lite knepig första rundan.
DAGENS OUTFIT:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0