@ Sofias place

Sitter hemma hos Sofia i stan och softar, har precis smällt i oss varsinn pizza. Nu duschar hon sen är det min tur wiie!
Vi ska nog titta på nån film och umgås vi har inte träffats på sjukt länge! Vi need some girltalk. Imorrn ska jag ta en buss som går 10:36 sen tåget, sen hemma :) När jag väl är hemma ska jag packa upp alla mina saker och byta om till "oömma" kläder och packa med mig loppis saker och saker till tävlingen så att det är klart. Sen skjutsar min söta och väldigt snälla far upp mig till stallet och banbygget. Hoppas det blir roligt och att det går bra på söndag.
Jag är lite sugen på att rida galopp, tävla LA och typ göra en riktigt bra fotodag( med Joey) och typ sätta på mig en klänning eller nått och fota fina bilder :D We will see ..

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan fota, va kul det skulle va ! :D <3

2011-09-17 @ 11:15:03
URL: http://ccanter.blogg.se/
Postat av: jessica

Cicci! Räkna med att jag vill va med då!! :D

2011-09-18 @ 18:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0