Tjuvstart på svar till frågestunden..

Jag tjuvstartar med att svara lite!
Isabelle:

Jag är sjuk och har tråkigt, och folk brukar bli galda av frågor så jag bara kööööööör ;)

*Vad vill du ha uppmått för mål i träning och tävling med Joeyinnan året är slut?
*Vad är det värsta som kan hända dig när du kommit fram till tävlingsplatsen? (asso inte att du missat din start eller att hästen är halt, utan annat, typ irreterande saker;))
*Ska du vara med på tömkörningskursen?
(varför/varför inte?)
*Skulle du vela att Rörby ahde stora hästar oxå, inta bara ponnysar?
*Hur tror du att det kommer gå för TGPKs lag i Div. 2, bättre eller sämre än förra året? 
*Hur känns Joey inför Div.2?

Svar: Åh nej hoppas du blir frisk!
- I träning så vill jag mest utveckla min egensits för det gör att han går bättre, i tävling så hoppas jag kunna starta en LA innan året är slut :)
- Hm, att jag glömt någonting hemma, typ hjälm eller sadelgjord. Nått viktigt!
-Nej jag ska inte vara med på tömkörningskursen, för att det blir så mycket hela den här månaden så om jag ska göra allt blir det VÄLDIGT dyrt, så får prioritera.
-Ja det skulle jag verkligen vilja! Vill inte byta stall bara för att jag blir förlång och gammal, inte så kul :/ Skulle också vara kul att lära sig rida häst.
- Jag hoppas att det går bättre men vi kom ju faktiskt 2:a så ja.. vet faktiskt inte håller tummarna hårt ;)
- Joey har varit lite smårisig i veckan men igår och idag har han varit fräsch så är inte orolig längre och kommer starta, han kommer nog tagga till förhoppningsvis, han vet ju vad som gäller står säkert redan och taggar galet i boxen :)


Jessi:
Har du fått din onepiece nu?
Svar: Jaa! Jag har fått min Ziperall, fick den i torsdags :)


FORTSÄTT FRÅGA! Det är superkul


Kommentarer
Postat av: Isabelle

BRA svartat Cicci!

Känner mig lite som en sportjounalist nu när jag läser frågorna xD

2011-09-03 @ 23:06:58
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0