You are yesterday for me, but I want back

Sitter i soffan framför Mamma Mia och har självklart datan i knät. Tuggar på ballerina kladdkakor med mjölk och gosar in mig i duntäcket.
Igår försökte jag använda blogg.se´s nya app den sög och funkade inte så blev lite besviken. Jag sprang iallafall 2,5km igår och sprang förbi skolan, i skogen fanns 2st kontroller som det stog Byäng på blev fett deppig, saknar det så jävla mycket. Vill tillbaka.
Aja nu ska vi va happyfaces idag är det först orientering det tycker jag är kul, sen är de ifs matteprov mindre kul eftersom att jag inte har tränat. Sen blir det stallet med min finaste.
Efter det ska jag möta Sara och dra till Moa, Sofia och Eve är också där ska bli sjukt mysigt :)
Fast mst hem ikväll/natt för att ska ju fixa inför tävlingen imorrn och då känns de bäst att slagga hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0