Doing what ever feels nice

Sitter med nytvättat hår och käkar frukost, ska dra mig till skolan om sådär en kvar och ha hunnit käka och upp torka håret innan de, hm..
Idag är det ekonomi,simning och matteprov på schemat. Efter det ska jag bege mig till stallet en snabbis och sen vidare hem till Sofia och sen vidare till Ida på middag ska bli supermysigt :) Tror dock att jag sover hemma, ska sova hos Sofia imorgon och känner att jag vill sova hemma minst en gång i helgen iallafall.
Nu måste jag skynda mig!
Mikaela får stå för bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0