2 maj 2012

Sov riktigt dåligt inatt, det enda positiva var sällskapet. Det var ljust, varmt och så behövde man gå på toa osv, vaknade typ 3-4 gånger under natten. Så onajs.
Detta har givit mig huvudvärk och överdriven trötthet, får hoppas att det går över snart.
Nu kollar vi på film på svenskan, "Himlen är oskyldigt blå" hänger med sådär bra tror jag hehe.
Jag och Ida har fotat massor på fotolektionen idag, vi var bland annat ute i solen så det är kul att kunna uppdatera fb sidan hahha.
Sen blir det stallet, hoppas vädret håller i sig så att man är på bra humör för det är ju alltid kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0