20 maj 2012

Vad har jag gjort idag? Vet att det mest har blivit sådana tråkiga inlägg på senaste tiden, pågrund utav dåligt motivation.
Nu blir det ett till iallafall, igår blev det sent jag och love somnade inte förens runt 4 halv 5. Men vaknade ändå tidigt, runt halv tolv. Vi drog oss lite, sen skulle mi amor dra och fixa en grej så jag har passat på att sola på balkongen, duscha, sola i solarium och äta. Imorse nämnde jag att jag ville ha McFeast double cheese och päronmilkshake för det har kommit nu till sommaren(love it). Älsklingen ringer mig och ber mig gå ner och jag fattar ingenting för han sa att han hade bråttom tidigare så undrade ju vad han gjorde hos mig igen. Då har han köpt McFeast double cheese och päronmilkshake till mig, så jävla gullig så att jag dör.
Idag var en stallfridag då Joey tävlade på galoppen, lite skönt att få vara ledig ibland men ändå surt för jag älskar min pålle och hade ju helt klart velat tagit en ridtur på honom i det fina vädret menmen det kommer fler dagar.

Kommentarer
Postat av: Isa

HÅLL I DEN KILLEN CICCI!!!! Sånna växer INTE på träd!!!!!

2012-05-23 @ 12:10:12
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0