4 maj 2012

Jag har ju uppdaterat lite allt eftersom jag har gjort saker idag. Har alltså hunnit med att sola, shoppa, handla mat, äta en smarrig lunch, tvätta håret(på morgonen), duscha(kvällen),varit i stallet och ridit med Sara/Bally vilket var mysigt och gick bra, vi tog det lugnt eftersom att Bally har stått så länge. Planen var att måla naglarna och göra något skolrelaterat men har ingen motivation och är trött så det lär antagligen inte ske om jag känner mig själv. Eller måla naglarna kanske sker halvt, började måla på dem igår så kan ju faktiskt bättre på med grundfärgen(tänkte göra fransk manikyr)
Så tror jag att le boyfriend kommer hit senare, mysfaktor yesyes
Ni får en bild på mig och Sofia, för jag tycker om henne massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0