Hemma dag

Japp, idag blev det till att skit i skolan och ta ledigt som jag vill uttrycka det. Kändes onödigt att gå med tanke på lektionerna, hade ändå bara suttit vid datorn så varför inte vara hemma istället?
My love drog precis i en jävla fart till skolan, råkade somna om efter att klockan ringt heheheh. Hoppas han hinner i tid till skolan.
Själv har jag tänkt ställa mig och baka kärleksmums faktiskt, ska bli riktigt smaskigt!
Sen ikväll blir det ridlekis och stallet, mysigt har saknat min häst en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0