Make up

Har upptäckt att våren/sommaren är på ingång, vilket innebär att jag brukar skippa sminket. Vill bli brun heheh, kan ha maskara någon gång ibland men inget annat sådär.
Man känner sig mycket fräschare och friare, eller asså fräsch och snygg har olika betydelser i denna situationen :p
Inte alltid man känner sig snygg men man känner sig oftast fräsch iallafall, vilket är härligt tycker jag.
Sitter fortfarnde och funderar över om jag ska gå på min lektion eller inte, känns ovärt som fan men tror de blir så att ja går dit och kanske går hem sen så att man kanske får närvaro hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0