Tävlingsplaner - Hittills

Det har ju varit lite knepigt för min del på tävlingsfronten än så länge, hade planerat in att tävla den 14 april på Sollentuna men helt plötsligt kom ett kul snöfall så det blev till att stryka sig.
Nästa tävling som jag har planerat in är den 26:e maj på Täby Ryttarcenter i samarbete med Täby Galopps ponnyklubb, då ska jag vara funktionär (förhoppningsvis i LD:n) och sen ska jag tävla LC,LB.
Efter den tävlingen så hade jag tänkt komma ut på en LA, har inte tittat så mycket men får se om vi kommer ut innan hösten.
Jag har planerat in den 6:e juni iallafall då är det Granby Cup som jag vann förra året. Måste bland annat lämna tillbaka pokalen så kan lika gärna försöka få med mig den hem i år igen ;)
Jag hatar verkligen granbys underlag så där vill jag inte hoppa högre än LB, så blir troligtvis LC, LB där med.
I höst har jag planerat att vara med i Div 2 hoppning och sen tänker jag definitivt komma ut på en LA i höst iallafall, förhoppningsvis innan menmen man får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0