Allt jag vill och lite till

Just nu är jag fylld av stolthet och kärlek, hade Joey idag på ridlektionen skulle haft Munsboro Mayfaire(Freddy) men bytte :d bra val visade det sig! Joey var bättre än någonsin och vi tränade, skänkelvikningar, bakdelsvändningar och framdelsvändingar Han var en superponny!

Han var kelig både innan och efter och jag är helt överlycklig, sen kom verkligheten ikpp mig och jag insåg att jag har ett till natoinellt prov imorrn, jippie.
Har iallafall köpt en Festis Cactus, Sura alhgrens bilar( vet fy på mig) <-- för er som inte vet har jag typ ingen emalj på mina tänder och har fått fejk emalj på framtänderna och får inte äta surt! Egentligen inte ens apelsinjuice det sjuka är att man inte vet hur mycket surt det är i allt, om jag skulle lyda skulle jatyp få äta gurka resten av livet. IALLFALL jag köpte ett äpple också duktiga jag :D

Hoppas det går bra!
Nu ska jag lägga fram kläder för jag är en Zombie på morgonen och ligger dom inte framme går jag typ naken. Anyway, ska torka håret, fila naglarna och gå och lägga mig

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0