Lilla vännen?

Anonym om Svar till Anonym om 4:e bilden:
eller inte, jag rider också på angarn och han är mauds, det är skittötigt att inbilda sig att det är din när det inte är det. Det är mauds, du äger inte honom, haha sopa!

Sv; men herregud, jag har vart fodervärd på honom i snart 4 år, okej nej han är min min på pappret men jag har honom som min egna häst, jag tävlar, jag tar hand om honom och jag älskar honom.
Säg de rätt upp i mitt ansikte när vi möts istället, eller juste du verkar ju vara för feg för de, pussy
inte mitt fel att du är avis på mig och mitt liv (: pusspuss gullet <3

Emma om Svar till Anonym om 4:e bilden:
Vem är du? Skittöntig att vara anonym, om det är någon som är en sopa så är det du. Jag tvivlar på att du skulle våga säga det där face 2 face jävla chicken.
För det andra så är han visst Ciccis, visst hon står inte som ägare men det har ingenting med saken att göra. Det är hon som älskar honom mer än någonting annat på jorden och han älskar henne lika mycket, det betyder så mycket mer än en bit papper.
Är du kanske avundsjuk över att du inte har någon foderponny?

Skaffa dig ett liv ;)


Kommentarer
Postat av: sara

tuffa tjejer, du tävlar l:d , man ska inte ha tretorn, charles owen då, folk som kan häst kommer skratta åt dej, men du kan ju skämma ut dej, su rider desutom inte så bra, haha



(inte samma som sagt de andra kommentarerna)



Jag är inte avis på dej lilla gumman, jag tror inte det är någin som är det när du myttar och inbildar dej att du har en egen häst fast han fan är lika mycket min!

2011-02-14 @ 20:42:35
Postat av: Marina

VAD FAN ÄR ANONYMS PROBLEM? Kom och säg allt det där face 2 face om du vågra din äckliga lilla pussy. Vad är det du vill?

2011-02-14 @ 22:31:52
URL: http://marinamicic.blogg.se/
Postat av: Sofia

Man märker att vissa har lite svårt att kontrollera sin avundsjuka. Men men deras problem, folk som seriöst sitter bakom en dator går in på en persons blogg för att skriva elaka kommentarer, ja haha de säger ju sig självt hur patetiska de är! Har någon frågat efter era åsikter? Nääe ingen.

Om ni inte vågar gå fram och säga något till en person ska man heller inte skriva det. Är det något ni inte förstår? Kanske blev lite mycket för era vad som verkar vädigt små hjärnor..

Cicci får väll ha på sig vad fan hon vill vare sig det är tretorn eller ett par jävla gummistövlar, spelar de någon roll eller?! Om hon tycker det är snyggt, ja då får hon tycka det och då får hon ha det.

Om ni inte är avis vad är då erat problem? Har ni verkligen inget vettigare för er?

2011-02-15 @ 22:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0