Oj!

Juste, förlåt men jag glömde att jag ens ägde en blogg!
Min dag har varit händelserik, eller? nej inte speciellt
Va i skolan, sen drog jag och Bechor ner till centrum och köpte godis typ, Marina fyller år idag Grattis på dig, hoppas du får en bättre dag<3

Hm, har precis målat naglarna, dom blev vitskimriga med mörklila glitter streck på tummarna och lillfingrarna.. hahah
Nu ska jag fortsätta med min engelska läxa uuuuusch!
Vi har matteprov och dansredovisning och basket dm(..) senare i veckan omg, önska mig lycka till

Btw idag lämnade vi in gymnasiumansökningarna, de blev såhär:
Enskilda - Media estet
Enskilda - sam media
Enskilda - sam sam
Real - naturbruk häst

Man kan ju alltid ändra sig sen, för jag vill gå på öppet hus på tex, tibble och åva

Men nu ska ja somsagt göra min engelskaläxa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0