Svinkalll Onsdag i stallet, yay

Som sagt, verkligen sviiiinkall dag i stallet, ridlekis gick bra, de va bara 4 st som kom, men jag frööös som fan, började nästan grina.
Sen fick jag rida bebi och det gick kanon, helt sjukt har haft han alla gångerna hittils och de har gått bra varje gång! är väldigt förvånad. Han är mjuk och stadig och lyssnar utan att stressa upp sig, helt super :)

Idag i skolan stannade jag kvar för att träna basket, eftersom vi har basket dm på fredag (..) ja, jag är ju sämst om jag ska vara ärlig hahah, bänkvärmare hade jag hoppats på men så blir de nog inte riktigt.

Det som e bajs jobbigt just nu är att imorrn äre redovisning utav dansen, och matteprov a-delen
på fredag äre b-delen i matten och sen basket dm hela dagen.

Och jag håller på att bli sjuk (y)
Ont i huvet, halsen gör ont och så fryser jag konstant. No good,

Men nu mina kära läsare så ska jag hoppa in i duschen, ska uppdatera bättre, lovar :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0