Thanks

Tack, nettan,emma & marina nu blev jag på lite bättre humör :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Du måste bara säga hur irriterad jag blir när jag läser de där elaka kommentarerna, eftersom jag själv har blogg vet jag att de faktiskt gör ont! MEN de roliga är att dom antagligen inte ens vet nått om er, eller sätt er.. Så jag som alltså vet och har sätt dig och gulle ponnyn massa måste säga att ni e de sötaste som finns ju, inte ofta man ser en ponny som älskar sin människa så mycket, plus att du rider honom sjukt bra! (haha vet att han e svår, även fast jag bara suttit och skenat ett ärevarv:P) jaja nu vet du så ta åt dig av de ist! puss :)

2011-02-15 @ 08:49:34
URL: http://inezmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0