krukmakarbacken

Precis kommit hem från stallet, sitter i sofias säng med wilma liggandes på foten ;) snart kommer Sara och Lina så ska vi käka Tacos och titta på Let´s dance, helena lundbäck är ju för fan med! går ju inte att missa, sen ska vi ha OC marathon och imorrn äre tolktävling får se hur vädret är och vi får hålla tummarna!

tretorn stövlarna jag paxat från Anderssons häst och hund har kommit in så ska ringa mammsen och sen duscha :)

kommer nog inte blogga så mycket mer förns imorrn , då får ni veta hur det gick med tolktävlingen :)


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Tävling på bloggen, vinn biobiljett!

sv; ja men verkligen xD

2011-01-08 @ 15:43:12
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0