Klassresa

Imorrn drar vi på klassresa, ska bli überkul!
Jag är rätt trött nu efter allt packande faktiskt, och så har det vart väldigt varmt idag 26-28 grader
Hoppas att vi får lika bra väder imorgon och på torsdag.
Eftersom att jag missar ridningen imorgon så ska jag rida igen på torsdag så det är najs :)

Kommer antagligen inte bli nån blogging imorrn om jag inte fixar nått tidsinställt men ni får klara er annars ;)


Jag åkte upp till stallet och jag upptäcker att jag har liggunderlaget i källaren(?) hihihi
pappa va inte happyface, Joey gick på galoppen på en tisdag? första gången på sjukt länge.
Säkert bara för att han är svintrött. Aja, hade inte tänkt rida men blev ändå paff

Nu ska ja koncentrera mig på tv:n :)
Cooougar town!


Kommentarer
Postat av: Corinne

Jag red honom på galoppen, bv också lite paff hehe... Joey var pigg, men lyssnade bra. :)

2011-06-09 @ 07:33:40
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0