Why can´t we just stay together

Har sovit hos Sofia med Jessica,Elisa och Sofia
vi har haft skitmysigt, någa av hennes polare kom över igår o de va cosy,
idag har vi bara solat och badat typ, jag har fan blivit brun!!

Gick ner och handlade med mamma, fick med mig 2 par linnen och 1 par mys shorts :)
ni får bilder sen

Nu är jag sjukt trött och tittar på BigBrother som mamma varit gullig och spelat in
de blir grillat till middag och de e ju otroligt smarrigt, känns verkligen som sommar nu!
Tycker inte ni också det?

Är helt seg i huvudet så slutar nu..
Red med Elisa i går, vi red på gräsrakan och snackade superfräscht :)

Ska rycka upp mig i bloggandet ikväll och lägga ut lite bilder om kamerajäveln vill sammarbeta..


Kommentarer
Postat av: Lovisa (:

Åå, vilken härlig bild ! :D

2011-06-06 @ 07:57:56
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0