Äntligen min bebis!

Nu äntligen har jag fått min Iphone 4 !!! :D är superglad hihihih
Sitter hemma hos Jessica med henne och Sofia, vi får se vad vi ska hitta på (:

Idag va Joey verkligen superfräsch!
Han va pigg och alert och helt underbar, jag är supernöjd :)
Red först en sväng med Bernita som uppvärmning sen så skuttade jag och Olivia lite på volten och de va så himla härligt, vi har inte kunnat göra de på ett tag och Joey sög så faaaaan på bara sockerbitshindret, kul för både honom och mig att få lyfta lite på benen :D


Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Vad härligt :D

2011-03-02 @ 19:53:03
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0